جلسه‌ی اداری با کارمندان واحد اداری دایر شد.

parwan_admin
Mon, Oct 10 2022 3:40 PM
جلسه‌ی اداری با کارمندان واحد اداری دایر شد.

پس از چاشت امروز( سه سنبه 12 میزان 1401 )جلسه‌ی اداری به رهبری محترم قاری برکت الله حنفی معاون مالی و اداری و نماینده فوق العاده وزارت تحصیلات  عالی برای ولایت  پروان  با شماری از آمرین، مدیران عمومی بخش های مختلف پوهنتون پروان به هدف انسجام و اجراآت به موقع دایرشد.

آقای حنفی هرچند از اجراآت به موقع کارمندان واحد اداری به خوبی یاد کرد اما افزود که باید اجراآت این نهاد علمی به عنوان الگو برای دیگر نهاد ها علمی در سطح کشور زبانزد عام وخاص شود.

حنفی تاکید نمود که  خواست من از همه‌ی شما این است که باید اخلاص، رفتار نیک با مراجعین، سر وقت حاضر شدن به وظیفه و تعهد به نظام اسلامی در این نهاد است.

معاون مالی واداری همچنان افزود که در آستانه برگزاری امتحان کانکور هستیم همه باهم با ایجاد زمینه خوب یک امتحان شفاف و نیک نام باید تلاش کنیم چنانکه در برگزاری امتحان جمعی بست های خدمات ملکی در جریان ماه گذشت تلاش نمودیم.

آقای حنفی همچنان وعده سپرد که اصل مکافات و مجازات در این نهاد به خوبی قابل تطبیق است و هرکی از خود شایسته گی و درایت به خرچ دهد نزد ما بی پاداش نخواهند ماند.

همچنان کارمندان حاضر در جلسه وعده سپردند که برای رُشد و پیشرفت تنها نهاد آکادمیک دولتی در پروان آخرین سعی خود را بخرچ خواهند داد.

Latest news

Mon, Nov 20 2023 9:43 AM
Background image

878 تن از27 رشته‌ی تحصیلی روزانه و شبانه‌ی پوهنتون پروان فارغ التحصیل شدند.

محفلی با شکوهی که به مناسبت فارغ التحصیلان این نهاد علمی امروز یکشنبه 28 عقرب در پوهنتون پروان دایر گردیده بود در آن محترم مولوی دکتور لطف الله خیرخواه معین امور علمی وزارت تحصیلات عالی. . .

Tue, Oct 17 2023 1:42 PM
Background image

گشایش ارگ‌ شاهی جبل السراج پروان بروی بازدیدکنند‌گان داخلی و خارجی

گشایش ارگ‌ شاهی جبل السراج پروان بروی بازدیدکنند‌گان داخلی و خارجی

ارگ‌ شاهی ولسوالی جبل السراج ولایت پروان امروز یکشنبه ۲۳ میزان، با حضور برخی از مقامات مرکزی و مسئولان دولتی محلی. . .

Mon, Oct 10 2022 3:40 PM
Background image

جلسه‌ی اداری با کارمندان واحد اداری دایر شد.

پس از چاشت امروز( سه سنبه 12 میزان 1401 )جلسه‌ی اداری به رهبری محترم قاری برکت الله حنفی معاون مالی و اداری و نماینده فوق العاده وزارت تحصیلات  عالی برای ولایت  پروان  با شماری از آمرین. . .

BACK TO NEWS