دومین برنامه‌ی کمیته دعوت و ارشاد پوهنتون پروان زیر عنوان (فضایل جماعت) برگزارشد.

parwan_admin
Sat, Oct 01 2022 9:58 AM
دومین برنامه‌ی کمیته دعوت و ارشاد پوهنتون پروان زیر عنوان (فضایل جماعت) برگزارشد.

به سلسله راه اندازی برنامه های کمیته ارشاد و دعوت پوهنتون پروان پیش از چاشت امروز (چهارشنبه 6 میزان) دومین برنامه‌ی این کمیته در مورد فضیلت و اهمیت نماز جماعت در سالون کنفرانس های مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزارشد.
این برنامه که توسط دکتور عبدالحق حنیف معاون امور علمی و مسئول کمیته ارشاد و دعوت پوهنتون برای کارمندان بخش اداری و کارکنان خدماتی ارایه گردید پیرامون فضیلت ،اهمیت، ارزش و جایگاه ادای نماز در مسجد و جماعت صحبت ها و ارشادات سودمندی داشت. 
دکتور حنیف همچنان پیرامون موضوع مثال های و مستندات مقتضی حال کارمندان با استدلال از آیات قرآنی و احادیث نبوی (ص) ارایه نمود که مورد توجه و دلچسپی حاضرین قرار گرفت.
وی در خاتمه صحبت هایش افزود؛ کمیته ارشاد و دعوت پوهنتون پروان پس از این سلسله برنامه های دعوتی خویش را در قالب برنامه منظم تصویب شده از طرف کمیته متذکره تحت عنوان (راه سعادت) در دو بخش خاص و عام راه اندازی مینماید که مشتمل موضوعات مختلف اعتقادی، عبادات، اخلاقیات اجتماعی و اداری، امانت داری، حفاظت بیت المال و سایر موارد  در ابعاد گوناگون می باشد که در بیداری و پویایی کارمندان، محصلین و سایر مدعوین اثرات مثبت خواهد داشت.

Latest news

Mon, Nov 20 2023 9:43 AM
Background image

878 تن از27 رشته‌ی تحصیلی روزانه و شبانه‌ی پوهنتون پروان فارغ التحصیل شدند.

محفلی با شکوهی که به مناسبت فارغ التحصیلان این نهاد علمی امروز یکشنبه 28 عقرب در پوهنتون پروان دایر گردیده بود در آن محترم مولوی دکتور لطف الله خیرخواه معین امور علمی وزارت تحصیلات عالی. . .

Tue, Oct 17 2023 1:42 PM
Background image

گشایش ارگ‌ شاهی جبل السراج پروان بروی بازدیدکنند‌گان داخلی و خارجی

گشایش ارگ‌ شاهی جبل السراج پروان بروی بازدیدکنند‌گان داخلی و خارجی

ارگ‌ شاهی ولسوالی جبل السراج ولایت پروان امروز یکشنبه ۲۳ میزان، با حضور برخی از مقامات مرکزی و مسئولان دولتی محلی. . .

Mon, Oct 10 2022 3:40 PM
Background image

جلسه‌ی اداری با کارمندان واحد اداری دایر شد.

پس از چاشت امروز( سه سنبه 12 میزان 1401 )جلسه‌ی اداری به رهبری محترم قاری برکت الله حنفی معاون مالی و اداری و نماینده فوق العاده وزارت تحصیلات  عالی برای ولایت  پروان  با شماری از آمرین. . .

BACK TO NEWS